Tegnap írtunk arról, hogy milyen nézettségi adatokat produkáltak a televíziós műsorok, amelyek közül a "Csináljuk a fesztivált!" döntőjével a Duna TV is ünnepelhetett. Nagy mérföldköve lett ez show a közmédiának, amely egész jó nézettséget produkált. De hogy mennyire jót, arról megoszlanak a vélemények. A port.hu adatai szerint, az utolsó adás a teljes lakosság körében a 24. lett 635 940 nézővel és 17,5%-os közönségaránnyal. Ez nem annyira rossz, de a hiradó.hu kicsit más számokat hoz ezzel kapcsolatban. Szerintük, 1,1 millió néző kapcsolódott be minimum 1 perc erejéig a döntőbe, náluk is kb. 630 000-res nézőszámról van szó, de 14,8%-os közönségarányról, amellyel - állításuk szerint - piacvezető volt a saját szombat esti műsorsávjában. Ebből is látszik, hogy minden statisztikusnak maga felé hajlik a keze, és minden statisztika elkészíthető úgy, hogy az annak kedvezzen, aki a megrendelője.
Népszerű volt a 2. évad, de hogy mennyire, arról megoszlanak a nézettségi adatok... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.