HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2011.08.10. 06:26 építészke

DISZKRIMINÁCIÓ!!! - Nem lehettem Grid Girl...

Pasi létemre elutasítottak az idei rajtrács-lány választáson... Pedig szépen felöltöztem, és megpróbáltam a legjobb formámat hozni...

Azt gondoltam (én naív), hogy Czollner Gyulának és a "casting-bizottság" többi tagjának van annyira humorérzéke, hogy vállalják, álljak én is valamelyik versenyző előtt a rajtnál... Persze, tudom, hogy a "grid girl" feladata ennél sokkal többrétűbb, és - nem mellesleg - külső adottságok is kellenek hozzá, de mégis diszkriminatívnak érzem az eljárást... Hiszen Pastor Maldonado elé - példának okáért - teljes mindegy, hogy kit tesznek, úgysem mutatja a lányt a kamera... És a verseny után is megnéztem volna a helyezést elért pilóták arcát, amikor én is ott tapsolok nekik a dobogó felé menvén (a versenyről bővebben itt lehet olvasni: http://majti.blog.hu/api/trackback/id/3093929)... Nos, mindez idén nem valósult meg... Azt hiszem, ha még Palik László most is a Hungaroring Zrt. elnöke, több esélyem lett volna... Ő azonban a fia kedvéért lemondott erről a posztról (is) (előzmény: http://majti.blog.hu/api/trackback/id/2441178)...

Pedig Bernie Ecclestone-nak biztos, tetszett volna a dolog... Jó, jó, Gyulai Balázsék az elájulás határára kerültek volna, de így, legalább, lett volna alkalmuk érezni, milyen az, amikor majdnem mi, nézők vesztjük eszüket egy-egy balul elsült mondatuk után... A válogatásról csak annyit, hogy engem nem nagyon kérdeztek az ítészek, bár, lett volna mesélnivalóm a tisztelt grémiumnak... Nem kíváncsiskodtak, hogy miért szeretnék a rajtrácson álldogálni majd abban a baromi nagy melegben (ez is bejött nekik, elvégre, időjárást jósolni mindenki tud), mi a célom az indulással, és melyik szépségversenyen szeretnék a közeljövőben szerepelni... Ellenben, a többi lány (egészen pontosan, a lányok) felkeltették érdeklődésüket, amit - teljes mérétkben - meg tudok érteni... Nekem csak az elvvel van bajom...

Ezért is gondolkoztam el a kiválasztás után, hogy írok egy levelet az ombudsmannak, vizsgálja felül, miért csak a szebbik nem képviselőiből állhat össze a "grid girl-különítmény"... Mielőtt azonban tollat ragadtam volna, megnéztem a választás internetes oldalát (és egy angol-magyar online fordító site-t is), és ott elolvastam mindent ezzel kapcsolatban... Majd író-szerszám után nyúltam, és megcímeztem a borítékot...

Miután ezt ilyen szépen levezettem, felébredtem, és rájöttem, hogy - valószínűleg - a tegnap esti "nehéz" vacsora miatt voltak rémálmaim... Legközelebb, kevesebbet kell ennem lefekvés előtt...

Szólj hozzá!

Címkék: válogatás online lány álom dobogó képviselő versenyző ombudsman diszkrimináció palik lászló casting pilóta ájulás bernie ecclestone czollner gyula rajtrács ítész pastor maldonado grid girl gyulai balázs


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr243137790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása