Nem meglepő módon a közszolgálati sportcsatorna nyerte meg a múlt hét nézettségi versenyét. Amik azonban meglepőek voltak ebben, azok a számok: majdnem 50%-os share mellett a 18-49-es korcsoportból közel 670 000 néző, a 18-59-es korcsoportból több, mint 960 000 néző, a teljes lakosságból pedig több, mint 1 750 000 néző követte a Skócia-Magyarország mérkőzést vasárnap este a képernyők előtt, így ez az összecsapás lett az év eddigi legnézettebb produkciója. Az M4Sport másik "zászlóshajója", a Forma-1 aktuális futama is bekerült a top10-be, Ehhez képest, a kereskedelmi televíziók eléggé alul teljesítettek, az RTL nehezebben viselte a labdarúgás fölényét a konkurenciánál. Jó hír nekik, hogy minden EB véget ér egyszer, a nyári uborkaszezon után pedig be tudják majd gyújtani az őszi rakétákat a változatos műsorkínálat oltárán. Legyen így.
A labdarúgó Európa-bajnokság megpecsételte a múlt héten a kereskedelmi televíziók sorsát... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.