A 18-49-es és a 18-59-es célcsoportoknál főműsoridőben ismét átvette vezető helyét a kereskedelmi televízió, igaz, a teljes lakosságnál egy teljes napot figyelembe véve még mindig élen áll a TV2. Mivel előző héten véget ért a "Házasság első látásra", megszűnt a hétköznap esti monopóliumuk, mert a "Zsákbamacska" közel sem olyan népszerű, mint a párkapcsolati reality volt. Ennek "Az álommeló" húzta hasznát, hiszen Balogh Levente asszisztens-kereső szériája erősödött némileg. A szombat este a "Gólkirályság"-é volt, igaz, halvány share-ekkel. Vasárnap a "Next Top Model Hungary" - továbbra is - vergődött, a "Cápák között" azonban szép eredményekkel tért vissza. A legnézettebb műsorok tekintetében is vegyes a kép: a teljes lakosságnál a "Tények", a 18-49-es célcsoportnál "Az álommeló", a 18-59-es célcsoportnál pedig az RTL "Híradó"-ja végzett az első helyen.
Vegyes képet mutatnak a múlt hét nézettségi adatai... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.