Lassan a 4. gyertyát is meggyújtjuk az adventi koszorúkon, így kijelenthető, hogy a kereskedelmi televíziók nem tartogatnak meglepetéseket az év végére (már a "Reszkessetek, betörők!" széria sem számít annak, holott, néhány éve ezzel "hájpolta" karácsonyi kínálatát az RTL). A TV2 kényelmesen hozta a hétköznap esti műsoraival az elvárt számokat, "A Város királynői" pedig alaposan lehúzták a konkurencia nézettségi adatait. A "Farm VIP" lett a teljes lakosság által megtekintett legnézettebb produkció, a 18-49-es és a 18-59-es korcsoportnál azonban a vasárnap esti "Híradó" vitte el az első helyet. A hétvégén sugárzott celeb-reality megelőzte a "Lego Masters" című sorozatot, és érdekesség, hogy a szombat esti "Csináljuk a fesztivált" be tudott kerülni az első 10 legnézettebb műsor közé. Változás az előttünk álló időszakban nem várható, így - nagyjából - biztonsággal elmondhatjuk, hogy 2023-ban a kereskedelmi televíziózás nézettségi versenyét a TV2 nyerte.
Ismét nem lehetett megszorongatni a TV2-t a nézettségi harcban... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.