HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2023.11.08. 14:00 építészke

Hosszú vallomással jelentkezett Tóth Gabi...

Az ismert énekesnő - a válása bejelentése óta - nem igazán fogalmazta meg gondolatait az elmúlt időszak botrányaival kapcsolatban, most azonban megtörte a csendet. Posztját - kérésének megfelelően - teljes egészében, változtatás nélkül közöljük:

"Mindenki csendre intett az elmúlt hónapokban, de egyre durvább cikkek jelentek meg, hiába nem szólaltam meg, nem akartam, hogy az emberek arcába tolják az újságok az életemet. Nem reagáltam, mert hittem, hogy ha csendben vagyok, majd hamar leszállnak rólam, de egyre több neve elhallgatását kérő "ismerős" jött valami kamu storyval a házasságommal kapcsolatban. Tegnap pedig kaptam egy levelet, amiben azt írta nekem valaki, hogy miért nem állok ki magamért és védem meg magam, hisz láthatóan rengeteg hazugságot beszélnek rólam, amit majd Hannika olvasni fog és azt látja majd, hogy az anyukája nem állt ki az igazságért??

Betalált, igaza van! Egész éjjel nem aludtam… Hozzám is eljut minden létező megmondóember videója, írása, mémje, látom, hogy mi zajlik.

De azt is látom, hogy mennyien velem és mellettem vagytok! Ez pedig nagyon sok erőt ad nekem!

Hálás vagyok nektek és többen voltatok már ilyen helyzetben, mint azt hittem. Számomra azért döbbenet, hogy ilyen indulatokat váltott ki emberekből a válásom! Valótlan hírekből alkottak rólam véleményt. Azért írom le ezeket, mert olyanok is bedőltek a hazugságoknak, akik szerettek és velem voltak az elmúlt években.

Hannit én nevelem és az apukájával is sok időt tölt, akivel mindent normálisan megbeszélünk!

A sajátmagam keresetéből vett házban élek, amire, mint minden normális ember hitelt vettem fel.

Az autómat szponzorációból kaptam anno, amit megvásároltam.

Nem folytattam viszonyt Mátéval a házasságom alatt, a szakítás után kezdtünk el ismerkedni. Nagyon friss volt, még mi sem tudtuk, hogy merre alakul, de már mindenki tényként kezelte, hogy együtt vagyunk és hogy én milyen csalfa feleség vagyok. Gábor kiírása utalt erre, ami megindította a sz@rcunamit a nyakunkba.

Évek óta küzdöttünk a hazásságunkért Gáborral és mindketten részesei voltunk, hogy így alakult, mégis mindent az én "számlámra írtak", de ez nem meglepő, hisz mindig a nőket hibáztatják egy ilyen helyzetben. Ha a férfi szakít, akkor is a nő a hibás valamiért, ez szomorú.

Szakemberek segítséget is kértük, párterápián is jártunk, de rá kellett jönnünk, hogy hamar és váratlanul jött az életünkbe a legnagyobb csodánk Hannaróza, abban hittünk, hogy majd miatta megoldjuk a problémáinkat, ezért együtt maradtunk. Kifele pedig a szépet mutattuk, hisz voltak szép pillanatok! Arról nem beszélve, hogy az ember szeretné hinni a szépet még akkor is, ha nem jók a dolgok otthon. Mi is így tettünk és belenyomtuk magunkat egy "szép családi" képbe. Kifele azt mutattam, amire vágytam volna befelé. Gábor egy mélyen zárkózott férfi, akinek a lelkébe mindenemmel próbáltam helyet találni, de nem tudtam. Nagyon szerettem volna megnyitni, de sajnos én kevés voltam ehhez, nem szerettem volna így kitárulkozni, de olyan szintű hazugságokat olvasnak rám, és olyan mértekben folytak bele az életembe, hogy muszáj voltam ezeket leírni..

Akik velem voltak az elmúlt években, azok pontosan látták, hogy milyen erővel küzdöttem a házasságunkért, de egyedül kevés voltam hozza, hisz ehhez is két ember kellett volna. Már évek óta szerettem volna lépni, de hinni akartam és harcolni, arról nem beszélve, hogy pontosan tudtam, ha ezt meglépem, akkor milyen mértékű indulatokat fog ez kiváltani emberekből.Emiatt nem mernek sokan kilépni egy rossz kapcsolatból, mert úgy ítélkezünk a másik felett, hogy nem látunk bele abba, ami a négy fal között történik. Félünk az ismeretlentől, hisszük, hogy gyermekeinknek így lesz jobb, miközben boldogtalan érzelmi világban nevelik őket. Én ezt nem szerettem volna.

Amit tudok, hogy iszonyatosan megerősített ez a pár hónap! Azt is tudom végre, hogy milyen boldognak lenni!

Azt is tudom, hogy mennyi minden vár még ránk és azt is tudom, hogy ezután a bejegyzésem után is minden bulvárlap szét fog szedni, mert sainos szeretnek az emberek a másik életével foglalkozni a saját problémáik megoldása helyett! Viselnem kell bizonyos kritikákat, mert ismert énekesnő vagyok. Tudom, de ez már nagyon túlmutat minden emberi méltóságon, ezert most megkérek mindenkit, hogy legyen vége és ne bántsanak tovább engem!

Üzenem, hogy fájdalmas és nagyon nehéz szembenézni a traumáinkkal, problémáinkkal, de annál boldogabb jövő var mindenkire, aki mer tenni a saját boldogsága érdekében! Egy életünk van és mindenkinek jár a szerető, empátiával teli társ, család, hátország! Legyetek bátrak és tudjatok meg, hogy rám ismeretlenül is számíthattok, ha válaszút vagy nehéz helyzet elé kerültök!

Szeretettel!"

toth_gabi_2.jpg

Megosztotta gondolatait követőivel Tóth Gabi... (Fotó: Internet)

Szólj hozzá!

Címkék: tóth gabi bejegyzés vallomás gondolatébresztő énekesnő válás repost krausz gábor celebcunami bulvárriadó


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr2718255587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása