Annak ellenére, hogy a TV2 Csoport megnyerte az elmúlt hetet minden releváns célcsoportban, a képet árnyalja, hogy az ismétlések miatt csökkent az olló köztük és az RTL között. A hét legnézettebb műsora a 18-49-es és a 18-59-es korosztálynál is az M4 Sporton sugárzott Magyarország - Litvánia EB-selejtező labdarúgó mérkőzés volt, a teljes lakosságnál pedig a keddi "Tények", valamint a hétfő esti "Szerencsekerék". Kasza Tibi gameshow-ja - alapvetően - jobb számokat produkált, mint Istenes Bence vetélkedője, ám 'A mi kis falunk" ismétlése folyamatosan legyőzte hétköznap esténként "A Nagy Ő"-t. Az RTL legnézettebb műsora a vasárnap esti "Híradó" lett, amely szintén furcsaság a múlt hetet tekintve. Ezen a héten beújított a kereskedelmi csatorna az "Activity" felélesztésével, kérdés, ez mennyiben fogja megváltoztatni a televíziók előtt rekedtek nézettségi szokásait. A jövő héten ez is kiderül.
Csökkent a nézettségi olló a kereskedelmi csatornák között... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.