HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2023.06.19. 18:51 építészke

Tóth Gabi válasza a fanyalgóknak...

A hétvégi Petőfi Zenei Díj nyertesei okán nemrég Fluor Tomi akadt ki a Twitter-en. Nem sokkal később Tóth Gabi is kifejtette véleményét egy hosszú sztorifolyamban az Instagram-on.

"4 évvel ezelőtt még a legjobb énekesnőnek tartottak azok, akik az elmúlt években mindent bevetnek, hogy lejárassanak... azoknak írom ezt, akik velem és mellettem vannak!"

- kezdte mondandóját az ismert énekesnő, majd így folytatta:

"Köszönöm és remélem mindenkinek feltűnik, hogy miről is szól ez... annyira átlépték már a normalitás határát, hogy ha ezeket bárki elhiszi, befolyásol bárkit is, azoknak mindegy mit csinálnék, akkor is a rosszat feltételezné rólam! Maradok! Vagyok! Leszek! Zenélek! Ezt azoknak üzenem, akik mindent elkövetnek, hogy "elássanak". A zene mindent átszakít, megtisztít, felemel! Kicsik és hangosak, kik a neten csaholnak"

- utalt a Wellhello frontemberének korábbi megjegyzésére.

"Normális emberek nem foglalkoznak az ilyen idióta cikkekkel, kommentekkel... nagyrészt mindenki látja, hogy miről is szól ez az egész! Nagyon hálás vagyok nektek! Köszönöm, hogy velem vagytok! ...és a szakmai társak miért nem állnak ki mellettem? Többször ezt a kérdést szoktam megkapni...! Megértem! Senki sem szeretne balhéba keveredni, mindenki félti a saját szakmai életét... privátban sokan kifejezik a támogatásukat! Hálás vagyok nekik is! Összetartani pedig sose fog jobban ez a szakma sem, mert mindenki építi a saját karrierjét... Ezek a hullámok csak erősebbé tesznek, mert tudom, hogy a céljuk a lejáratás, hogy eltüntessenek, hiteltelenítsenek... Én énekelek tovább és zenélek! Isten ezt az utat szánta nekem, én pedig igyekszem méltósággal viselni ezeket az időszakokat! Szép napot mindenkinek

- zárta sorait a 2005-ös "Megasztár"-ban feltűnt énekesnő.

Úgy érezzük, ez az ügy még nem zárult le, folytatódni fog az adok-kapok. Ha így lesz, írunk majd arról mi is.

toth_gabi_2.jpg

Válaszolt a fanyalgóknak Tóth Gabi... (Fotó: Internet)

Szólj hozzá!

Címkék: zene tóth gabi bejegyzés díj gondolatébresztő petőfi rádió válasz repost celebcunami bulvárriadó


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr7018150188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása