Nem szűnik meg az ismert brand amiatt, mert annak meghatározó arca visszavonul a közszerepléstől. Ezt a közleményt adta ki nemrég a márka hivatalos Facebook oldala, miután kiderült, hogy Schobert Norbi felhagy a nyilvános kommunikációval. Ennek oka pedig az, hogy a cége 40 milliós büntetést kapott a GVH azon indoklása alapján, mely szerint több alkalommal is megtévesztette a fogyasztókat az általa forgalmazott termékek hatásairól, összetételeiről, valamint a diéták eredményességéről. A poszt megemlítette azt a 30 éves munkát, amelyet nem kívánnak a hátuk mögött hagyni - és még néhány érdekességet: lesznek új Update fejlesztések, új Update boltok (igaz, néhány hónappal ezelőtt végigsöpört egy bezárási hullám a franchise-on) , valamint új készítmények is, amelyek közül a bejegyzés a szénhidrát csökkentett lepényt említette meg. Mi azért kíváncsiak vagyunk arra, hogy a sokadik nekifutásra vállalt önkéntes "némaleventeség" meddig fog tartani.
Schobert Norbi visszavonulása ellenérene szűnik meg az Update márka,,, (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.