Természetesen, több címbéli hatást fel lehet sorolni, amelyeket a népszerű széria beindított, elindított. Valószínűleg, több fiatal kezdett el sportolni, miután látta kedvencét a televízióban, és biztosan sokan vannak olyanok is, akik eddig kevéssé ismert bajnokokat és kihívókat kezdtek el követni a közösségi felületeken. Remek példa erre Kocsis Alexandra, aki nemrég megosztotta rajongóival, hogy számuk átlépte a 100 000 főt. Ehhez, nyilván, köze van a TV2 esti műsorának is, hiszen az ott szerzett ismertség és népszerűség - közvetetten - átfordítható erre a hatalmas számra. A fiatal modell köszöni a sok pozitív visszacsatolást és szeretetet, amelyet a követőitől kap, öccsének pedig azt, hogy a három hónapos dominikai versenyzése alatt kezelte az Insta-oldalát. Szandi nagyon boldog, hogy egy fantasztikus közösség alakult ki a saját felületén. Ehhez mi nem tudunk mást hozzátenni, mint azt, hogy gratulálunk... (A fotó forrása Kocsis Alexandra Instagram oldala, ez szolgált a bejegyzés alapjául.)
2020.05.23. 13:46 építészke
Az "Exatlon Hungary" pozitív hatása...
Tetszik
0
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.