Mivel maradéktalanul egyetértünk az ismert műsorvezető által leírtakkal, ezért nemcsak osztjuk, hanem egyben továbbosztjuk azt. Kiso a bejegyzésében igencsak rossz véleménnyel van azokról a celebekről, akik egyik nap arra buzdítják követőiket, hogy maradjanak otthon, a másik nap pedig töménytelen mennyiségű termékmegjelenítéssel jelentkeznek közösségi felületeiken. Ezáltal a rajongóikat felelős viselkedésre - ezzel együtt pedig, esetenként, jelentős bevétel kiesésre - sarkallják, miközben saját maguknak és családjaiknak megmaradnak a megélhetési csatornái. Ahogy a "SzerencseSzombat" egyik háziasszonya megfogalmazta: vagy "maradjotthon", vagy "reklám". A kettő együtt valóban bicskanyitogató... (A fotó forrása Kiss Orsi Instagram sztorija, ez szolgált a bejegyzés alapjául.)
2020.03.16. 14:31 építészke
Osztjuk Kiss Orsi véleményét...
Tetszik
0
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.