Amikor majdnem öt évvel ezelőtt elstartolt D. Tóth Kriszta saját alapítású vállalkozása, a WMN, evidens volt, hogy a brand-nek lesz - előbb-utóbb - saját Youtube csatonája is. Ennek három okát is megfogalmazta tegnap megjelent posztjában az ismert műsorvezető. Az egyik, hogy majdnem húszéves televíziós munka áll mögötte, és ennek ilyen típusú "hozományát" nem tudja félretenni. A másik, hogy egy online magazin nem létezhet audiovizuális tartalomszolgáltatás nélkül. Harmadrészt, pedig, megváltoztak a fogyasztási szokások a videós tartalmakkal szemben. Kriszta úgy érzi, hogy lassan televíziós csatornára emlékeztetheti a nézőket a WMN Youtube felülete, hiszen annyira sokfajta tartalom elérhető már ott, amelyek némelyike - a nézettsége alapján - a hagyományos tévés műsorkínálatban is helyet kaphatna. Tegnap reggel óta pedig kijelenthető, hogy a csatorna átlépte a lélektani 100 000 fős feliratkozói bázist, amelyet év végéig tűzött ki magának a szerkesztőség. Ennél jobb karácsonyi ajándékot nem is kívánhattak volna maguknak a készítők, akiknek ezúton gratulálunk a sikerhez, és további eredményes tartalomgyártás kívánunk a jövőben is... (A fotó forrása D. Tóth Kriszta Instagram oldala, ez szolgált a bejegyzés alapjául.)
2019.12.15. 09:06 építészke
Túl a lélektani határon...
Tetszik
0
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.