Június végén az ismert modell egyik követője hozzászólt egy megosztott fotóhoz, amelyen Edina nem kis értékű ékszerekkel hívta fel a figyelmet a fesztiválszezon kezdetére. Akkor leírta, hogy "influencer"-ként úgy gondolja, segít mindazoknak, akik kérdéssel fordulnak hozzá. Ezért tartalmaz az oldala több reklámot, mint korábban, de azért a babavárás mindennapjait sem rejti el rajongói elől, persze. Nos, néhány napja egy bőrfiatalító termékkel kapcsolatos hirdetést töltött fel a felületére, és ebben visszatért ahhoz, hogy kifejtse, miért reklámoz bizonyos termékeket. Nem áll be minden hirdetés mögé, természetesen, csak azokat osztja meg a követőivel, amelyeket ő maga is kipróbált, használ(t). A terhessége alatt ezt a bizonyos "koktélt" nem fogyasztja, de a nyelvét azért beledugta. Szerinte, átalakult a piac, és jelenleg már sok cég nem a korábbi online és offline felületeken hirdet, hanem a social media platformok segítségével éri el potenciális vásárlóit. Ő is egy ilyen felületet, tartalmat "gyárt", és - szerencsére - az említett bejegyzésében ezúttal nem került szóba az "influencer"-ség fogalma. Mi hamarosan megpróbálunk erre rávilágítani egy kicsit közérthetően...
2018.07.03. 19:32 építészke
Kinyújtott nyelvvel hirdetett terméket Kulcsár Edina...
Tetszik
0
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.07.06. 00:31:42