Valószínűleg, ezért is lett a fehérnemű-márka korábbi reklámkampányának egyik "arca", és ezért is hívja fel most rajongói figyelmét arra, hogy ez a bizonyos márka "bekövethető" az Instagram-on. Pintér Adrienn mindezt egy kék bikiniben teszi, ahogy éppen kiszáll egy feszített víztükrű medencéből. Egy divatmárkát - nyilván - nem lehet állig felöltözve szponzorálni, és egy bundás fotóra - valószínűleg - nem kap annyi bókot és lájkot az ember lánya, mint egy fürdőruhásra. Várható, egyébként, hogy a márka többi celeb képviselője is jelentkezik hasonló fotókkal nemsokára ugyanezen okból kifolyólag. Addig is, lehet követni nemcsak Adát, hanem az általa preferált bikini-trendet is (ebben D. Nagy Lajos máris előnyben van)...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.