HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2014.04.11. 06:56 építészke

ÉVFORDULÓ!!! - Négy éve indult a blog...

Újabb évfordulóhoz érkezett a blogom... Immáron négy éve jelentkezem - majdnem - napi rendszerességgel a honi celeb-világ általam is elérhető híreivel... Ünnepi, tehát, a mai bejegyzésem...

Tisztán emlékszem az első alkalomra, amikor klaviatúrát ragadva belevágtam ebbe a nagy utazásba... 2010. április 11-e volt, az országgyűlési választások estéje... Észrevettem valamit a televíziós kínálatban, és úgy gondoltam, leírom róla a véleményem... Ezt meg is tettem, majd egy kis szünet után a második bejegyzésem is megszületett... Aztán a harmadik... És így tovább... A négy év alatt elértem, hogy több, mint 1 000 reggeli/esti irománnyal rendelkezem, és hiszem, hogy ezeket olvassák is az erre fogékonyak... A visszajelzések szerint, igen... Szokták kérdezni a barátaim, hogy miért is csinálom mindezt... Azt válaszolnám, hogy azért, mert érdekel... Nyilván, sokakat nem érdekelnek a hazai celebjeink, de én azok közé tartozom, akiket igen... Lehet ezen élcelődni, lehet ezen nevetni, lehet ezen sajnálkozni... De mindenki gondoljon bele, hogy neki van-e olyan hobbija, amelyet a munka mellett szeret(ne) csinálni... Ha van, és csinálja, akkor ő pont ugyanolyan bolond (a szónak a jó értelmében), mint én... Ha nincs, akkor nem ártana elgondolkozni, hogy a széles e világon semmi nem érdekli annyira, hogy energiát öljön bele??? Persze, nekem most még van elég szabadidőm ezzel foglalkozni, ősszel már nem biztos, hogy lesz... Baráti kérdésre azt is szoktam válaszolni, hogy ez nekem örömet is okoz... Fentiek vonatkoznak eme állításom megcáfolására vagy megerősítésére is... Természetesen, ez az elfoglaltság nem azt jelenti, hogy nincs családom, és minden egyes estét egyedül töltök a laptopom társaságában... De ha van egy kis időm, akkor ezt teszem... Mert érdekel, mert hagyják...

Az is kérdés szokott lenni, hogy mennyire látok bele a bulvár világába... A válasz, amennyire a bulvár engedi... Általában én is az újságok és az internetes oldalak segítségével kapok információkat a napi bejegyzéseim megírásához, és a véleményem sok esetben csak azt tükrözi, amit ezekből az orgánumokból megismer(het)ek egy-egy celebünk kapcsán... A blog - eredendeően - nem foglalkozik külföldi hírességekkel és politikával - utóbbi esetben kivételt teszek, ha annak van bulvár-oldala is... Nem mondom, hogy amennyiben találkoznék egy-két honi ismert emberrel, nem változna meg a véleményem velük kapcsolatban... Elképzelhető, hogy megváltozna... Sőt, az is elképzelhető, hogy azok, akik nekem jelenleg nem túl szimpatikusak, alapjában véve a legjobb beszélgető-társaim lennének... Semmit sem lehet kizárni, de erről írni jelenleg még túl korai... Még... Mint ahogy arról is, hogy mikor lesz folyamatosan gigantikus méretű napi letöltés-mennyiségem... Nem tudom, de a lényeg nem is biztos, hogy feltétlenül ez lenne... Fontosabb, hogy kifejthetem a véleményem valamiről - az a körülmény pedig, hogy ezt mások is olvassák, csak hab a tortán (a TV2-t szeretőknek: 'Hal a tortán)... Nekem a vélemény-nyilvánítás fontosabb, mint az egyetértés vagy az ellene szegülés... Nyilván, mindenki különbözőképpen lát dolgokat, ettől szép a világ... Ja, és az is roppant fontos, hogy én nem pusztán átveszek egy-egy hírt, és azt teszem ki a felületemre, hanem megpróbálok mögé látni a dolgoknak... Ez, persze, nem mindig sikerül, de nem adom fel... Szóval, bárki is azt gondolja, hogy ez egy könnyű irogatás, meg kell cáfolnom... Utánolvasás, utánnézés, megírás... Így születnek a bejegyzések... Az pedig, hogy ezeket megosztom másokkal, bárki bármit mond, nem bűn... A stíluson - sokszor - lehet vitatkozni, de az maga az ember, így mindenki saját magáról állít ki bizonyítványt... Én is ezt teszem napról-napra, és azt gondolom, vállalhatóak az írásaim... Nem érzem ezeket bántóaknak, ha pedig mégis azok lennének, nem véletlen... Remélem, hogy még egyszer ennyi idő múlva is lesz véleményem, lesz felület, ahol ezt kifejthetem, és lesz fogadóképes kereslet is erre... Úgy legyen...

A végére pedig egyetlen intelem az olvasóknak: nem fenyegetésképpen írom, de jövök én még divatba...

Szólj hozzá!

Címkék: blog vélemény politika stílus tv2 internet celeb család letöltés választás újság bulvár beszélgetés bejegyzés híresség televízió hobbi hal a tortán szimpátia ismertség


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr146013491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása