HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2014.01.05. 07:06 építészke

KÖNYV!!! - Életrajzi mű jelent meg az ismert rapper-ről...

Az RTL Klub valóságshow-szériáinak egyik (ha nem a) legsikeresebb túlélője könyvet jelentetett meg az életéről... Mivel manapság mindenki könyvet ír, nem meglepő... A benne foglaltak azonban egy kicsit azok...

Majka_könyvborító.jpg

Az ajánló szerint, "Majka vagyok, azt hiszed, ismersz? Csak, mert hallottad valamelyik számomat, láttad néhány klipemet, nézted a tévéműsort, amit vezettem, szavaztál rám vagy ellenem a 'Való Világ'-ban? Hidd el, semmit sem tudsz rólam... Fogalmad sincs, mit éreztem, amikor 22 éves koromban egy este, meccsnézés közben meghalt mellettem az apám. Hogyan alakult át hirtelen az egész életem egy valóságshow-nak köszönhetően, miként lettem csóróból ünnepelt sztár. Az egyik pillanatban még ott álltam, és aprót kunyeráltam az ózdi diszkók előtt, hogy bejuthassak, a másikban már Las Vegasban szórakoztam. A celeblányok először a tévéből mosolyogtak rám, aztán az ágyamból... Tudni akarod, hány milliót buktam el szerencsejátékokon, s hogy mennyit piáltam, és drogoztam tinédzserként? Kíváncsi vagy, milyen botrányokba keveredtem, hányszor fizettem le rendőröket, akik jogsi nélkül kaptak el, és hogy mit éreztem, amikor a műtétem alatt áramot vezettek a szívembe, miközben ébren voltam? Hogy értem fel a csúcsra a zenében, és miért hagytam ott az összes kereskedelmi csatornát, ahol dolgoztam? Mit gondoltam, amikor a kezembe adták a legszebb dolgot, amit eddigi életembe alkottam? A fiamat... Ha elolvasod ezt a könyvet, akkor tényleg mindent megtudsz rólam. Tetszik, nem tetszik - ilyen vagyok." Akit érdekelnek a részletek, és szeretné elolvasni a művet, ezúttal ne lapozzon tovább... A többiek nyugodtan tegyék ezt meg...

Először is, érdemes tisztázni, hogy a könyv társszerzője (írhattam volna azt is, hogy a szerzője) Csontos Róbert... Tehát, nagy valószínűséggel, nem Majka írta a kötetet, hanem Róbert - ez azonban csak akkor derül ki, hogy a borító után belelapoz valaki a műbe... A fent leírtak - egyébként - nagyjából-egészében megállják a helyüket, szóval, Majoros Péterről sok mindent megtudunk az olvasás folyamán... A legfontosabb információ, hogy minden olyan műsort, amelyet bármelyik kereskedelmi televízió megvett, neki kellett volna műsorvezetőként levezényelnie... Aki helyette ezt megtette, az majdnem mind megbukott az összes produkcióval... Szerénység, nem mondom... Valóban külön fejezet szól a reality-ről, amelyben kezdett, a csatornák világáról, az ismertebb hölgyekkel folytatott viszonyairól (beleértve a Kiss Ramóna-féle maratoni szexet), Dopeman-ről és a kapcsolatuk megromlásáról, a rendőrökről és Hornyák Hajnalkáról, akivel egy reptéren bukott le elsőként... A borítón olvasható szabadszájúság alap a műben, szóval, egy eléggé káromkodós könyv született... Nem hemzseg a helyesírási hibáktól - én konkrétan kettőt találtam az egészben... A stíluson lehet vitatkozni, a leírtakon viszont azért nem érdemes, hogy mi nem láthatunk bele a kereskedelmi televíziózás profitorientált világába... Szóval, higgyük el Majkának, ha azt írja, hogy mindegyik csatorna a nézettséget hajtja, és eladná az anyját plusz 1-2 százalékért... Nyilván, ő sem Teréz anyaságból adta ki a kötetet, pénzszerzési célja is volt vele... Aki megveszi, egy kicsit jobban ráláthat a sokak által hőn áhított médialétre, de - persze - a teljességet így sem kaphatjuk meg... Mivel Majka döntötte el, mi kerüljön a könyvbe, biztosan jobban megismerjük a végére, de - valószínűleg - vannak még sötét foltok, amelyekről nem esett szó (vagy betű)... Talán, a második kötetben...

A végére pedig egyetlen intelem az olvasóknak: nem fenyegetésképpen írom, de jövök én még divatba...

Szólj hozzá!

Címkék: média zene rtl klub könyv celeb borító halál reality kiss ramóna káromkodás majka műsor sztár televízió szavazat kereskedelmi valóságshow való világ produkció csontos róbert


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr935747092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása