HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2011.12.22. 08:50 építészke

Celeb-lesen - 3. bejegyzés

Úgy jönnek szembe velem mostanában a celebek, mintha egy party-ban lennék... Vizuális élményben volt részem a Belvárosban egy színház-igazgatóval...

A találkozás - természetesen - csupán egyoldalú volt, mert az illető nem vett észre engem... Tegnap este 18.00 környékén éppen a Károlykert mellett sétáltam el (és egy jófajta "kocsma" irányába haladtam), amikor balra pillantván - egy csupaüveg portál-szerkezet mögött - egy ballonkabátos fiatalemberre lettem figyelmes... Amíg félre nem fordult, az én fejemben meg sem fordult, hogy Alföldi Róbertet, a Nemzeti Színház igazgatóját látom az egyik képzőművészeti galériában (a tényleges nevét azért nem írom ki, mert nem fizetnek nekem a reklámért, ingyen meg nem csinálok forgalmat senkinek)... Két másik férfi társaságában kedélyesen elbeszélgettek, és nevetgéltek egy asztal körül, amelyre festmények voltak felhalmozva... Mivel éppen siettem, nem álltam le nézelődni, de gondolom, sokáig eltarthatott az önfeledtnek tűnő diskurzus...

Bárki kérdezheti, hogy Alföldi Róbertnek mi köze a képzőművészethez??? Nos, aki kevésbé ismeri őt, az nem biztos, hogy tudja, a direktorságon túl remekül fest, így vagy a saját képeit akarta kiállíttatni, vagy venni szeretett volna mástól egy szép alkotást...

Szólj hozzá!

Címkék: reklám celeb galéria forgalom party festmény kiállítás alkotás képzőművészet bejegyzés igazgató fizetés belváros alföldi róbert figyel találkozás nemzeti színház diskurzus direktor károlykert


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr633489068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása