HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2011.12.07. 06:26 építészke

Celeb-lesen - 1. bejegyzés

Új sorozatomban saját hétköznapi tapasztalataimat osztanám meg az olvasókkal... Nem ígérem ám, hogy a bejegyzések 'Háború és béke' hosszúságúak lesznek...

Első alanyom Szabó Róbert, aki az RTL Klub-on futó Forma-1-es futamok egyik stúdióban ülő szakértője... Nos, őt láttam tegnap 11.00 körül a 2-es metró Déli pályaudvar nevű megállójánál, amint a tömegben a felszín felé közeledett a mozgólépcsőn... Én az ellenkező irányba mentem... Róbert szövetkabátban volt, és egy kicsit borostás arccal várta, amíg a mozgólépcső felér a jegypénztárakig... Igaz, azt már nem láthattam, mert addigra mi, lefelé közlekedők már majdnem a végére értünk álló helyzetű utazásunknak...

Így ment el, tehát, mellettem néhány méterre az egyik legértelmesebb figurája a száguldó cirkusz honi televíziós csapatának...

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat rtl klub celeb utazás metró szakértő olvasó bejegyzés forma 1 figura televízió kabát csapat déli pályaudvar borosta száguldás futam mozgólépcső szabó róbert jegyzpénztár


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr83444140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása