HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2011.10.12. 07:52 építészke

ÚJRA!!! - Jolánék megint letelepedtek kis hazánkban...

A barátaim szerint, szerencsére, nem én döntök ebben az ügyben sem... Mert, ha rajtam múlna, akkor Brad Pitt és Angelina Jolie most forgatna utoljára Magyarországon...

Lehet, hogy nem túl népszerű a fenti kijelentésem, de nekem már a hócipőm tele van a fennhéjázó sztárokkal... Jönnek-mennek, testőrökkel védetik magukat, mintha bárkit is érdekelne, hogy mi történik velük... "Brangelináék" legutóbbi látogatásáról már írtam, itt: http://majti.blog.hu/api/trackback/id/2456960... Akkor egyszerűbb körülmények között éltek nálunk, így szimpatikusabbak is voltak, mint most... Arról nem is beszélve, hogy elsőként az izomagyú Brutus érkezett meg a reptérre, aki azonnal kiosztotta az ott megjelent újságírókat... Pedig neki kellett volna néhány pofont kiosztani, és akkor a saját - nem túl magas - intelligencia-szintjén tapasztalhatta volna meg, hogy mit jelent a magyar vendégszeretet...

Persze, Angelina volt a szószóló a családból, aki nyomban kijelentette: nem jelenhet meg fénykép a családról magyarországi tartózkodásuk alatt... Mint egy főnök-titkárnő viszonyban általában, itt sem Brad mondta ki a végső szót, legalábbis, ami a közszereplést illeti... Pedig jobban tette volna a színésznőcske, ha engedélyez néhány fotót magunkról, mert akkor a rajongók is jóllakottak lennének, és a népszerűségük is megmaradna... Zombi-film ide, zombi-film oda, nincs minden rendben a sztárpárral, szerintem... A rendezővé avanzsált egykori Mrs. Smith kezd Mr. Pitt fejére nőni, amely nem jó előjel a jövőt illetően...

Ami miatt azonban mégis engedékenyebb lettem a végére, az a helyszín kiválasztása és egy középiskola támogatása... Én Kőbányán éltem le eddigi életem, tehát, ezer meg egy szállal kötődök Budapest ezen kerületéhez... Egyrészt, jólesik számomra, hogy az ismert házaspár itt forgatja legújabb művét, másrészt, elkeserít, hogy egy volt gyárépületben találták meg zombi-filmjük ideális díszletét... Nem különben, örömmel tölt el az a tudat, hogy annak a Szent László Gimnáziumnak a média-tagozata kap kétmillió forintot tőlük, amely oktatási intézménybe én is jártam, és amelyben érettségiztem...

Nos, ezek miatt maradhat mégis a celeb-pár kicsiny hazánkban, amíg elkészítik alkotásukat... Aztán, szépen lassan tovább állnak majd, és a filmbemutatón már arra sem fogunk emlékezni, hogy merre is van Kőbánya... Hiszen, mozizás közben nem is fogunk rá gondolni... Sajnos...

Szólj hozzá!

Címkék: média budapest film celeb család magyarország sztár szeretet újságíró rendező brutus pár zombi intelligencia angelina jolie brad pitt kőbánya kerület népszerű szent lászló gimnázium


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr403295497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása