Ha vetünk egy pillantást a múlt heti nézettségi adatokra, azt a meglepő tényt fedezhetjük fel, hogy a nyári uborkaszezonra jellemző ismétlési hullámok egyes darabjai lettek a legnézettebb adások. A TV2-n - továbbra is - a "Szerencsekerék" lett a hétköznap esti befutó, amelyet az RTL saját gyártású sorozata követett. Az előbbivel szembeállított "Celebrandi" jobb adatokat szolgáltatott, mint az "Activity" korábban, de 'A mi kis falunk" a "Drágám, add az életed!" korábbi szériájának újrázását is le tud gyűrni. A két kereskedelmi csatorna versenyét a TV2 nyerte a 18-49-es célcsoport és a teljes lakosság viszonylatában, az RTL minimálisan megnyerte a 18-49-es célcsoportot. A televíziók híradói mindhárom szegmensben dobogósok lettek, és mivel nem volt Forma-1 hétvége, ezért a közszolgálati csatornák a kanyarban sincsenek. Nekik nem is ez a dolguk, a kereskedelmi televíziók pedig - továbbra is - szépen elversenyezgetnek egymással.
Az ismétlések lettek a hét nyertesei... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.