Úgy tűnik, hogy a címbeli kereskedelmi csatorna igencsak begyújtotta a rakétáit. Úgy is mondhatnánk, hogy a sok reality és egyéb "trash" show meghozta a gyümölcsét, hiszen a múlt héten a főműsoridőben mért közönségaránya 19% volt, míg az RTL - ugyanebben a kategóriában - 15,3%-ot ért csupán el. A fiatalok között a legnézettebb adás a vasárnap esti "Sztárban sztár leszek!" lett majdnem 320 000 fős nézőszámmal, a teljes lakosságból pedig majdnem 950 000-ren követték a tehetségkutatót. A konkurens "X-Faktor" sokkal szerényebb számokkal "büszkélkedhet". Hétköznap esténként az "Ázsia expressz" minden alkalommal elvitte a show-t a frissen debütáló "Konyhafőnök VIP" legújabb szériája előtt, amelyet a májusi, celebmentes verziónál is kevesebben követtek a képernyőn. Szépségtapasz az RTL-nek a "Híradó", melyet - átlagosan - 177 000-ren néztek a "Tények" 163 00-res számával szemben. Úgy tűnik, tehát, hogy a TV2 tovább növelte részesedését a nézettségi piacon, ennek okait a konkurencia - minden valószínűség szerint - folyamatosan kutatja.
Egyre nézettebbek a TV2 műsorai... (Fotó: Internet)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.