HTML

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Gondolat - Ébresztő

Celeb-cunami, avagy bulvárhírek első kézből...

Friss topikok

2010.06.14. 23:04 építészke

Forma-1 - Kanadai Nagydíj

Az egész azzal kezdődött, hogy a stúdió-beszélgetés elején Wéber Gábor neve alá néhány másodperc erejéig Mark Webbernek, a Red Bull Racing pilótájának a nevét sikerült megjelenítenie az RTL Klubnak... (No, igaz, ami igaz, nincs nagy különbség a Webber és a Wéber szavak / nevek között!)

Aztán a futam leintését követően már nem volt idő az interjúk meghallgatására (csupán a pezsgőzést nézhettük végig), mert - ahogy Czollner Gyula fogalmazott akkor - azonnal kezdődött a Híradó. Nos, a prompt kezdésre 11 percet kellett várni. A közvetítés ugyanis 19.46-kor ért véget, a szokásos esti hírműsor azonban csak 19.57-kor indult... Ez alatt bőven lett volna alkalom elsőkézből meghallgatni Hamilton, Button és Alonso reakciókat...

Nos, hogy mivel telt az a bizonyos 11 perc? Nem fogják kitalálni! Reklámoztak, és ajánlottak... Szóval, megint bebizonyosodott, hogy az RTL Klubnak (is) a nézők a legfontosabbak, hiszen minden esetben Őket szolgálja ki. Maradéktalanul... Mármint, ami a szemránckrémek és a szuper mosóporok rajongóit illeti... A többieknek pedig marad a távirányító, és a jól bevált szörfölgetés. Értem én, hogy a reklám-bevételek mindenhatósága a legfontosabb, de akkor legalább jó célokra költenék a befolyt összegeket...

Hiszen ahhoz, hogy új műsorok gyártására lehetőség legyen, pénz kell... Az pedig a reklámokból tevődik össze, de nem minden esetben, szerintem... Azt gondolom, hogy léteznek olyan pillanatok amikor a bevételeknek felül kell(ene) írniuk a gazdasági gondolkodást (bár, maga az egész Forma-1 erről szól), hiszen mégiscsak több milliárd ember követi (két)hetente nyomon a versenyeket a világon, akik között egy kis szeletet hazánk lányai és fiai képviselnek... Őket pedig ugyanúgy megilletné az interjúk élőbeni meghallgatásának joga, mint pl. egy unalomig ismételt intimbetét-reklám... Szerintem!

Egy "jó" dolog azért mégiscsak akad ebben az eszeveszett pénzszerzésben: olyan "remek" saját gyártású műsorok készülhetnek a reklám-bevételekből, mint - mondjuk - a Győzike-család mindennapjait bemutató "ál-reality". Mit is írhatnék erre? Ha csupán ennyire futja, akkor kár a fölös gőzért! Jöjjenek inkább minden esetben az interjúk...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://majti.blog.hu/api/trackback/id/tr632082258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.